måndag 17 december 2007

The blogg is back!

Efter diverse telefonhot och namninsamlingar tillsammans med aftonhoran har jag nu övertagit att börja blogga igen.
Skulle jag skriva om allt tok som hänt den senaste tiden hade jag väl fått skrivit en bokserie som skulle få nationalencyklopedin att se ut som en bildbok för blinda. Så det får istället bli lite saker som ska hända nästa vecka.
Imorgon ska jag väl inte göra så mycket. Pyssla lite hemma och så. Tisdagen blir väl detsamma, på onsdag ska jag visa min underbara flickvän hur dålig jag är på skridskor, sen ska det även bli bullbakning.
På torsdag åker jag förhoppningsvis upp till mormor i övik och hämtar henne, så blir hemma på fredag. Sen återstår resten av veckan, dvs helgen, åt ultimate speed-julshoping. Då blir det kenyanrusher mellan en massa butiker.. Kan bli riktigt bra!
Efter det är det ju julafton om nån missat det och dagen därpå ska jag fira juldagen med R och hennes mysiga släkt.

Längre än sådär sträcker sig inte planeringen. Eller jo nyår har jag väl börjat planera lite halvt med min numera falubo-vän. Det enda jag kan avslöja är att SPRITEN SKALL INMUNDIGAS OCH MISSBRUKAS I MÄNGDER! :)

/Jondes mobil

1 kommentar: