fredag 21 december 2007

Hemfärd väntar

Sitter och väntar på att min kära mormor ska packa klart så vi kan bege oss hemåt mot gränsen. Här uppe i norrland är det bra konstigt. Det är 5 plusgrader men jag tror att jag ändå blivit förkyld. Illa! Skönt att lönen kommit idag. Pengar rullar in som de ska, det går bra nu! Imorgon blir det som sagt julshoping med älskling. Har kommit på världens bästa julklapp! Eller ja, kanske hot världens bästa men.. Eller jo, det är nog världens bästa! Höhö!
Nåväl, får se hur det blir. Denhär julen kan bli hur mysig som helst! Frågan är bara hur jag ska göra med min jag-har-ångest-för-julmaten-promenad som jag alltid har tagit när vi firat jul hos mormor. Jag har ju hittat den perfekta slingan. Men det löser sig det med! Några nyårslöften kan jag inte bjuda på ännu, men jag jobbar på det.
Se upp nu alla trångsynta lastbilschafförer, taxibilister och cyklister, nu åker vi! MOT SHEERWOODSKOG... Jag menar GÄVLE!

/Jondes mobil

1 kommentar:

Anonym sa...

asså. haha!