torsdag 19 juni 2008

Wonderfull!!

Känns nästan som om man har semester nu. Fast ja, långhelg på Ericsson är en semester i sig.
Tyvärr fick min gamle far semester idag, och nästa torsdag får även mamsen semester. Då blir jag ensam arbetande i hemmet, precis som tidigare somrar. Stackars stackars!
Det tog ungefär 27 sekunder innan jag och pappa kom hem från jobbet idag innan han öppnade första pilsnern för semestern. Den djäveln!
Nåväl, imorgon blir det att dra med Jonas till hans morsa och hämta det drickbara, innan det nalkas tennisspel på dagen. Cykeln hem och en snabb dusch, byta om och knäcka nån bärs innan cykeln tar mig till Malte och grillen väntar. Sedan kommer det bara gå utförs!
Wonderfull!!
Och på fredag nästa vecka drar mor och far till Turkiet!
Wonderfull!!
Och nästa lördag drar jag och tösen till Stockholm!
Wonderfull!!
Och söndagen veckan efter det börjar Allsvenskan igen!
Wonderfull!!
Och 16 dagar efter det fyller jag Bolagslaglig ålder!
Wonderfull!!
Och om 720 dagar från idag, fredag, börjar VM!
Wonderfull!!
Vad som återstår efter det är en gåta. Men men, den som krökar får se!
WONDERFULL!!



Inga kommentarer: