fredag 18 juli 2008

Sådärja!

Skönt med helg! Denna helgen är nog lite skönare än många andra helger, mycket som händer!
- För det första; LEDIGHET!
- Fått reda på att jag kommit in på Industriell Ekonomi till hösten, COME ON!
- Får lite ledigt innan jag nollas och börjar plugga, jobbar nästa vecka sen holiday fram till nollningen som börjar nån gång i mitten av Augusti.
- Imorgon firas jag av släkt och flickvän.
Okej då... Många var väl att ta i men känns ändå kalas! Ikväll blir det även tennis med Jonny! Kanske trycker en sallad och film på det, vem vet.

Inatt var det guld! Gick segt som fan i början men sen kom musiken igång. Jonte hade dåligt med batterier på mobilen så jag fick stå för musiken och då var jag inte blyg utan öste Angerfist och Evil Activities hela djäääävla natten! Då jobbade man på vill jag lova! Dessvärre fick arbetsveckan ett tragiskt slut i fikarummet då jag åkte på helgens Fitt-Olle! Men men, sånt som händer! Nu ser jag nästan fram emot nästa vecka. 5 dagar "06-14" sen lön-helg-semester!

2 kommentarer:

Michael Håkansson sa...

Vart är det du jobbar?

Jonde sa...

Ericsson AB - Gävle, Sweden