tisdag 11 september 2007

Back to buisness!

Ser djävligt felstavat ut.. Men men, haft närmare 2 timmars lunch nu och ska iväg med johan igen och hämta lite paket. Sen skulle han släppa av mig tid Rebecca.. Efter det blir det mys för hela slanten! Som pricken över i:et var jag med mig dawn of the dead. Mysigt mysigt! Tar även med mig battle royale för att helgardera mig.. Höhö!
Jag sitter och funderar över om jag ska satsa på att åka på kalmar-AIK i höst.. Har inte kollat upp nåt vilken tid och dag som gäller, men det vore riktigt roligt! Långresa med branchen och kanske även dalagnagarna. Vem vet.. Beror ju på lite hur det blir med jobb nu också.. Ska försöka jobba så mycket som möjligt nu i början så jag tillslut kan skaffa mig en egen automobilisk farkost.. Vore ju himla händigt!
Känns trist att us open är slut nu också.. Vad ska man nu ligga och kolla på på kvällar och nätter?! Nej jag måste fixa med min dvdbrännare nu! Har legat och samlat damm alltför länge nu plus att jag måste kolla så att skivorna jag beställde tillsammans med den inte funkar på brännaren nere. Vafan ska jag då göra med ca 90 dvdskivor? Ingen vill ju ha 90 dvdskivor gratis! Åh vilket dilemma!

/Jondes mobil

1 kommentar:

Cyron sa...

Klart du ska dra på Kalmar - AIK. Fast det kan bli tajt med biljett va?!