torsdag 20 september 2007

Sovmorgon!

Javisst hade jag sovmorgon idag, jag är ju ledig! Men visst fan vaknar jag ändå kl 07, klarvaken som en nyopererad ortodox kalv! Ah! Har nu legat och dragit mig samtidigt som jag varit nära på att köpa 2 st swivel sweeper från tv-shop.. Sen har jag även legat och kollat på hur man kan få färskpressad juice med nåt elite juicer. Man kunde göra juice på 10 sekunder av allt! Apelsiner, annanas, päron, äpple, gurka, kiwi... Vänta nu, gurka? GURKA?! Pressa ner en gurka för att få juice som smakar vatten?! Och grön är den också! Verkar ju inte vettigt! Nej fytusan. Det är nog ingen höjdare.
Hmm, jag måste ringa och försöka få en klipptid imorn.. Kan nog vara ganska svårt men aja. Det får bära eller brista. Lite frukost på dethär så! På återhörande!

/Jondes mobil

Inga kommentarer: