söndag 31 augusti 2008

Blicka framåt!

Känns som om det är ganska viktigt att blicka framåt just nu. Men vad ska man blicka fram till? AIK - IFK Göteborg-matchen? Jul och nyår kanske? Ska man rent av redan nu börja räkna dagarna till sommaren då en utlandsresa ligger och väntar? Ser verkligen inte fram emot hösten! Inte ett djävla dugg! Regn och slask och kalla mornar och skit. Nej tack det klarar jag mig nog ganska bra utan!
Ser dock fram emot till Torsdag då jag ska provträna för en RIKTIG klubb efter 2-3 år i korpen. Fan va taggad jag är! Funkar det bra så kan det vara ett litet ljus i höstmörkret.
Jag har varit så djävla trött hela eftermiddagen och kvällen... Somnat i omgångar och tagit små powernaps utan att bli pigg. Sitter och hardcore-gäspar fortfarande och skulle gott och väl kunna somna om jag bara orkar ta mig till sängen.
Får bli mer bloggande nån annan dag, pallar inte idag.

Inga kommentarer: