onsdag 27 augusti 2008

NU FÅR DET FAN VARA NOG!

Nu har jag hållit käften ett bra tag! Och vad får man för det?! Jo, att Martin Hansson har ett stort djävla fel i huvudet, samt att Aftonhoran har minst samma fel multiplicerat med pi!

Det har hänt en del sen jag skrev tidigare, har börjat plugga och lite sånt... Men det skiter jag i att skriva! Det kommer komma upp då och då när jag är skoltrött, bakis har omtenta osv. Nu kan jag inte låta min ilska hållas inne eller gå ut över andra, den måste ut på bloggen!

Jag skulle kunna skriva några böcker om hur mina ytterst hatiska känslor mår men det kan innebära rättsliga påföljder vilket jag helst vill slippa! Därför länkar jag till ett underbart inlägg som gamle Kamelen skrev, som jag hittade på Cyrons blogg...

http://patrik1891.blogg.se/2008/august/olika-syn-pa-saker-och-ting.html


Nu återstår det bara för mig att boka resa emot IFK Glenn och styra upp! Och så får vi ju hoppas på att Marin "HORAN" Hansson håller sig borta från Råsunda!

Inga kommentarer: