lördag 29 mars 2008

70årskalaset

En mycket trevlig tillställning. Underbara människor, riktigt god mat och alkohol i mängder. Dessvärre kom jag 2 timmar sent, men inte gjorde det något. Sedan hände det ju något senare på kvällen men det gör absolut ingenting.
Imorgon är det som sagt premiär. PREMIÄR!!! TjockisRÅPPAN som ska sitta på östra får bjuda på en öl innan matchen. Sedan ska jag även träffa mr Joosi. Problemet är att han har biljett till mellan och jag till nedre, men det löser sig alltid. Klockan 10 går bussen så det blir ingen sovmorgon, men det har inte varit mycket av den varan den senaste tiden.
På tisdag börjar kursen på högskolan, synd bara att Uniflex vela ha mig nästa vecka också, nu när jag inte vet vilka dagar jag kan jobba. Men men, "endast tiden kan avgöra detta" som en gammal grek sa till mig när jag satt och åt bläckfisk med en kosovoalban på en indisk restaurant i brasilien.
Det sista kan ha varit en smula förvrängt.

/ Mobilen

Inga kommentarer: