lördag 8 mars 2008

Idag blir jag rik

Åtminstone om mina spel går som jag vill, vilket är lika säkert som att AIKrobban inte gillar porr, vilket är djävligt fel!
Förövrigt hatar jag nog Carola mer än allt annat just nu. En riktig mediakåt kristen slyna! Jag ska rösta på alla andra 5000 gånger i kvällens melodifestivalen och sedan skicka fakturan till henne. Hon kan ju skicka vidare skiten till gud, jesus och alla lärjungarna, hon verkar ju vara djävligt tighta med dem...
Liverpool om en timme!

/ Mobilen

4 kommentarer:

Michael Håkansson sa...

hon = en person
tighta = flera

:)

Michael Håkansson sa...

Besserwisser, va? :D

Anonym sa...

men du är så, åh..

Jonde sa...

Haha jaja, dumma Micke!
När kommer din blogg upp då, så jag kan granska, kritisera och analysera alla dina blogginlägg med pincett och microskåp! =)