fredag 28 mars 2008

HELVETE!!!

Skrev ett galet långt blogginlägg nyss, men sen fick jag såklart ett sms och så råkade jag trycka bort det.. FAN!!! Nåväl... Gör om, gör rätt!
Nu kan alla bloggfanatiker där ute andas ut, släppa sexleksakerna och bjuda mig på en öl för nu är jag tillbaka!!! Inget på bloggen kommer förändras. Det kommer fortfarande vara det galna och helt meningslösa inlägg som det alltid har varit. Det kommer alltså vara allt mellan mitt odödliga hat emot x-trafik till vad jag äter till frukost en lördagmorgon. Ni har inget att oroa sig över. Jag orkar inte berätta allt som hänt den senaste tiden så jag blickar framåt till den kommande helgen. Imorgon jobbar jag till 19.30, sedan får jag hoppas att jag alla poliser är och testar raggarmealet på sibylla för det kommer bli rally påväg hem, hoppa in i duschen och sen få skjuts till stan. Då blir det 70års-kalas!
*
Efter det blir det övernattning hos min underbara älsklingsbaby och på lördagen får jag förhoppningsvis umgås med henne länge länge.
På söndagen är det premiär!!! PREMIÄR FÖRFAN!!! AIK tar emot lilla kalmar och den småländska slakten är ett faktum! Jag och RÅPPAN på norra, såklart! Självklart kommer det bli liveblogg från matchen!
Mer än så blir det inte denhär gången. Nu är det dags att somna in till slutet av CSI Miami samt början av Jay Leno.
Godnatt sverige!

* DEN LILLA NORRLÄNSKA RÅPPAN HÅLLER PÅ ATT FÖRSTÖR MITT ANDRA INLÄGG MED ETT SMS. DEN DJÄVELN!

/ Mobilen

Inga kommentarer: