fredag 2 maj 2008

FÖRIHELVETE!!!

Dumma djävla idiot!
Det står "HAGASTRÖM" stort så in i helvete på bussen, både i fram och på sidan. Okej, jag fattar att bussen bara åker till Hagaström och inte till Gävle. Ändå är den kvinnliga busschaffören att säga "du vet att bussen bara går till Hagaström va?"
Eftersom jag anser att även kvinnliga busschafförer behöver lite humor i sitt arbete svarade jag lite överraskat "Åhfan?! Perfekt!" lite ironiskt.
Tyvärr fattar inte denna kvinnliga busschafför detta utan måste än en gång påpeka att bussen bara åker till Hagaström och jag får då, utan ironi, säga att det är dit jag ska.
Tyvärr måste hon tro att jag var gravt efterbliven varpå hon känner sig duktig när hon säger "alltså, bussen åker inte till Gävle, den stannar i Hagaström". Nu har jag förlorat allt hopp om att jag någonsin kommer förlåta x-trafik efter allt jag behövt gått igenom på grund att detta skitföretag!
Far åt helvete!!!

/ Mobilen

1 kommentar:

Michael Håkansson sa...

Haha! Du och ditt älskade X-Trafik :D